Els usuaris del Punt Òmnia de La Seu d’Urgell estan orgullosos d’aquest projecte que just ara fa 10 anys i molt contents amb la seva dinamitzadora, l’Ester. Hem parlat amb ells i ens han dit:

Carmen Portillo 39 años

Para mi significa un lugar donde puedes ir ha aprender, ha preguntar a la dinamizadora tus dudas que puedas tener etc.. . Tener un Punt Òmnia aqui en la Seu pienso que ha sido un proyecto magnífico, uno de los recursos que supone dar la oportunidad a muchas personas que como yo pasaron y pasan por allí. Y teniendo en cuenta una dinamizadopra como la Ester sales manejando un ordenador por pocas nociones que tengas.
Que significa que haga 10 años? Para mí significa muchas cosas, a lo largo de 10 años ha pasado mucha gente , es un proyecto que ha tenido bastante acogida entre la población y que continua teniendo esa acogida, de hecho las largas listas de espera para poder hacer cursillo con nuestra dinamitzadora la Ester. Por algo será.

Maribel Vega 46 años

Para mi El punt Òmnia, a sido el sitio donde he conocido el mundo de la informática y gracias a las enseñanzas que he adquirido, ha crecido en mi un interés por este mundo, que hace que cada vez quiera aprender más. El hecho de que el Punt Òmnia cumpla 10 años, quiere decir que el trabajo que hace el profesorado es muy válido, y que la gente estamos encantados con ella, espero que cumpla muchos años más.

Carme V, 51 anys

Un servei al ciutadà tan a nivell personal com a nivell d’ aprenentatge que esta bé ja que las persones que tenim certa edat , no hem tingut l’oportunitat d’aprendre informàtica, conèixer persones que quan , vaig començar el curs no coneixia i ara són amigues. I respecte ala professora “xapo per ella”.
Que opines que el Punt Òmnia compleixi 10 anys?
Es un servei gratuït pels ciutadans que esta molt bé. I esperem que continuí creixen i que compleixi mols més. FELICITAT de la Carmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee .

Maria Dolors Aixas, 66 anys

Hola Esther,

Soc la Maria Dolors Aixas, i et volia fer saber que gràcies al bon treball que estàs fent a OMNIA , molta gent podem dir , que si sabem algo es gràcies a tu. Tens una gran paciència i interès a que tothom aprengui, i et puc felicitar per tota la tasca que has fet i estàs fent. Una forta abraçada

María Bachs

Per a mi el Centre Cívic de l’Escorxador és un lloc d’aprenentatge i de convivència, on els professors treballen amb afany i atenció per compartir el que saben amb les persones que volen aprendre tan i són de la Seu o de l’estranger. El caràcter acollidor i cordial dels professors dóna un ambient d’amistat i respecte entre totes les persones que hi van. Gràcies a la ESTER he pogut aprendre a manipular el ordenador, hauria après més si hagués pogut quedar-me més temps a OMNIA. Els deu anys de vivència expressen molt bé la necessitat de poder continuar amb aquest conjunt de professors d’ensenyament a la Seu d’Urgell.

Ricardo Nevado

El Punt Omnia para mi es un centro de educación, donde he podido ir libremente, para poder aprender informática y de paso poderme distraer agilizando mi memoria. Mi opinión es que si lleva ya 10 años de existencia, es porque es un centro y punto importante de educación que creo que es válido para poder llegar a los 50 y más tarde a los 100 años de existencia. FELICIDADES!

Lourdes Boronat

Per a mi ha estat un lloc on he pogut aclarir conceptes de informàtica, aprendre coses que no sabia fer i agafar una mica més de confiança amb aquest mitja i també que a estat un lloc on m’ho he passat molt be. Desconeixia que fes ja 10 anys de la seva existència desinteressada i altruista i opino que gracies a entitats com Punt Òmnia ajuden que grans, menys grans i joves estiguem al dia en les noves tecnologies.

Jordi Mallada Morell, 72 anys

Gracias a Òmnia he podido más o menos poder acceder a muchas cosas através de Internet que ni pensaba en su día poder acceder a ello. En cuanto a lo de cumplir diez años me parece estupendo que a si sea y que siga muchos más puesto que como yo, creo que hay muchísima gente que accederá a ella para poder aprender a hacer funcionar esta herramienta que es el Ordenador, bueno yo llevo más o menos aproximadamente, unos cinco años y seguiré si dios quiere tantos como yo pueda.

Antonio Feixes, 79 anys

Para mi punt Omnia significa mucho he aprendido entrar a Internet a más de varios programas como son, Word, Power Point, Excel, Picasa, Picnik, y alguno más. Estoy contento que se cumplan los diez años del Punt Omnia y ojalá se puedan cumplir muchos más, señal que saldrán personas con conocimientos que se ignoran.

Miguel Vázquez Márquez, 80 anys

Yo Juan Miguel Vázquez Márquez de 80 años de edad natural de El Cerro de Andévalo HUELVA. Estoy orgulloso de haber asistido en Seu d´Urgell al colegio del PUNT OMNIA, durante cinco años y pienso hacerlo durante diez más por dos motivos: 1º por que he podido aprender muchas cosas gracias a la generalitat y 2º al mismo tiempo conocer a una de las mejores personas, tanto como profesora y como persona, ya que facilidades de cultura y profesorado no se encuentran por cualquier sitio, esto se tiene que tener en cuenta en todas las administraciones. Estoy muy orgulloso.

Ascensión Rodríguez González, 89 años

Referente a la primera pregunta, me es grato manifestar, que gracias a Punt Ómnia, y A LA GRAN PROFESORA SRTA. ESTER, he aprendido mucho, aunque sólo sé que sé muy poco. Felicidades por los diez años que cumple Punt Ómnia y deseo que con el mismo éxito que hasta ahora cumpla muchos más.

En resum:

10 coses que fan a l’Òmnia:

Aclarim conceptes, Aprenem, Agafem confiança, Ens ho passem bé, Exercitem la memòria, Convivim, Fem amistats, Gaudim d’un servei al ciutadà, Coneixem diferent programari, Ens adonem que sabem molt poc

10 aspectes associats a l’Òmnia és:

Llibertat, Altruïsme, Educació, Futur, Paciència, Gratuïtat, Orgull, Novetat, Il·lusió, Motivació

Moltes felicitats a tots, el projecte sense dinamitzadors i usuaris no seria possible!

Ester Collado, dinamitzadora PO La Seu d’Urgell
Olga Cuevas i Melis, TTO Lleida


  • Categories

  • Informació Òmnia

  • El núvol

  • Archives

  • Repositori Tasta'm

  • RSS Estigues al corrent del que fem!

  • logoomnia

    logopunttic

    logobenestarsocial

    logofce