• Inici
  • On som?
  • Horari

Punt Òmnia Badalona - Salut Alta

Accés a la societat digital

Month: gener 2017

VISITA DE L’ALCALDESSA DE BADALONA

24 de gener de 2017 by omniasalutalta

El dilluns dia 23 de gener ens va visitar l’alcaldessa de Badalona Dolors Sabater. Va venir al Centre Cívic la Salut Alta i va veure les dependències del Casal on treballen diferents grups. També va passar pel  Punt Òmnia que en aquesta hora dels dilluns treballem a un taller de  “lectoescriptura” amb les dones del grup Conex. L’alcaldessa es va interessar per les activitats que feiem, i com que prové del món educatiu vam comentar la importancia de incorporar-se a les noves tecnologies malgrat que sigui a la vellesa. Aquí us deixem dues fotos del moment.

IMG_20170123_185417

La Marta Mancheño del Punt Òmnia. Ricardo Dominguez conserge CC Cívic. Dolors Sabaté Alcaldessa de Badalona. Susana Carmona Responsable de CC la Salut Alta

IMG_20170123_185456

Dones del grup CONEX amb l’alcaldessa de Badalona, Marta Mancheño Dinamitzadora Punt Òmnia Badalona Salut Alta. Susana Carmona Responsable CC Badalona Salut Alta

Posted in: Dia a dia, Entitats del barri, Esdeveniments del barri/ciutat Tagged: visita alcaldessa Badalona

FESTA FINAL: “CAMPANYA NO DEIXIS RASTRE”

18 de gener de 2017 by omniasalutalta

Benvolguts usuaris: us volem convidar a la festa del final de  campanya informativa sobre “Tinença Responsable de Gossos” que s’ha organitzat des de la Comissió de Convivència del Pla Desenvolupament Comunitari La Salut- Llefià. Durant els mesos de novembre i desembre 2016 s’ha dut a terme per les Agents cíviques de Co-neix i veïnes dels barris de La Salut I Llefià que han informat els propietaris de gossos de les normes bàsiques de civisme: recollida d’excrements, normativa sobre gossos perillosos, cens i xipat i sobre el respecte en les zones infantils.

S’ha fet un curs formatiu dirigit als propietaris de mascotes per informar-los d’aquestes qüestions i sobre la cura de les mascotes perquè aquestes gaudeixin una bona salut. També s’han fet entrevistes a peu de carrer a propietaris de mascotes per esbrinar les necessitats d’espais públics i propostes per solucionar els problemes d’incivisme.

Actualment la campanya continua en la següent fase, de control mitjançant la Guàrdia Urbana que vigila que es compleixin les normatives legals i les ordenances cíviques, aixecant actes en cas d’incompliment.

Esperem que aquestes accions siguin un primer pas perquè ser totes i tots siguem més conscients, que tot i que és molt positiu tenir una mascota, cal poder gaudir amb seguretat i respecte dels espais públics que compartim.

Cartel Conciertofesta-gossosCaptura de 2017-01-18 14:06:11

 

Posted in: Entitats del barri, Esdeveniments del barri/ciutat, Òmnia Tagged: ACTIVITATS COMISSIÓ CONVIVÈNCIA

DEL 9 AL 13 DE GENER: INSCRIPCIONS AL PUNT ÒMNIA BADALONA SALUT ALTA

11 de gener de 2017 by omniasalutalta

Bon any 2017 benvolguts usuaris i usuàries:

Ja tenim sortint del forn el cartell amb les activitats pel primer quadrimestre del 2017.

Com sempre per ultimar les inscripcions podeu venir al Punt Òmnia del 9 al 13 de Gener. C/ Pau Píferrer 109. O trucant al  Tf: 934602814.

També si ja sou usuaris podeu utilitzar el correu electrònic: salutalta@xarxaomnia.gencat.cat

CARTELL_QUADRIMESTRE1_SALUT

Posted in: Activitats, Cursos, Òmnia, Tallers Tagged: gener 2017

Cerca al nostre bloc

ACCES

  • Registra
  • Entra
  • Canal de les entrades
  • Canal dels comentaris
  • WordPress.org (en anglès)

Categories del nostre bloc

Des que va néixer aquest bloc…

Arxius

Copyright © 2025 Punt Òmnia Badalona - Salut Alta.

Omega WordPress Theme by ThemeHall